Haluatko kehittyä vuorovaikuttajana ja ymmärtää vuorovaikutustilanteita paremmin? Tuntuuko siltä, että palautetaitoja olisi hyvä kehittää? Tässä valmennuksessa keskitytään siihen, miten viestit onnistuneesti esimerkiksi asiakastilanteissa, esiintymistilanteissa tai palavereissa. Saat valmennuksessa käytännönläheisiä työkaluja hankaliin vuorovaikutustilanteisiin ja siihen, miten lisäät vaikuttavuutta omaan vuorovaikutukseen.
Valmennus on suunniteltu asiantuntijoille ja esihenkilöille, jotka haluavat kehittyä vaikuttavana viestijänä ja saada käytännön työkaluja hankaliin vuorovaikutustilanteisiin.
Hyvä vuorovaikutus perustuu osapuolten väliseen kuunteluun, arvostukseen ja luottamukseen.
Käytännössä hyvä vuorovaikutus tarkoittaa:
Hyvä vuorovaikutus sujuvoittaa yhteistyötä ja vähentää työympäristössä tapahtuvia yhteentörmäyksiä niin työntekijöiden välillä kuin asiakkaiden kanssa.
Koulutus sopii esihenkilöille, asiantuntijoille, projektipäälliköille, tiiminvetäjille ja asiakasrajapinnassa toimiville.
Sisältöjä räätälöidään asiakkaan tarpeiden mukaan ja oppimista syvennetään erilaisilla tehtävillä. Voidaan toteuttaa etävalmennuksena.
Marianne Hemminkioli tosi hyvä kouluttaja ja koulutus antoi paljon omaan työhön! Sain paljon konkreettisia vinkkejä ja myös oivalluksia. Kuuntelemisen taito, avoimet kysymykset, katsekontakti, virittäytyminen – kyllä nämä kaikki on hyvä pitää mielessä. Opit tulevat heti käyttöön.
Hyvä rytmitys, tehtävissä napakat sisällöt ja läpikäynti.
Tapaamisissa oli vapautunut ja turvallinen tunnelma,
mikä kannusti ”laittamaan itsensä likoon”.